• Hjem
  • Retur og angrerett

Retur og angrerett

Det er ikke angrerett på varer som er spesiallaget for deg. Dette inkluderer monogram med din tekst, eller skilter som er gravert/merket med din egen tekst.

Du fyller ut angreskjema og sender varen i retur til oss. Vi krediterer returen når den
ankommer vårt lager, senest innen 10 dager. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnader dekkes av kunde.

Navn på bedrift: Zendesign AS
Adresse: Harestien 8. 1823 Knapstad
TLF: 69109933
Epost: post@zendesign.no

Skriv tydelig navn og ordrenummer på angreskjemaet. Sørg for at varene du vil bytte
/returnere er ubrukt og at alle etiketter sitter på. Returkostnader dekkes av kunde.

Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest
innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Varer
må returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt. Ved korrekt gjennomført retur
(iht. angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper. Angrerettsskjema er
vedlagt i ordrebekreftelsen som tilsendes pr. e-post. En vare som returneres grunnet
benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må
returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv
forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som
kommer i retur, bli returnert til avsender. Vi anbefaler å sende retur med sporing.
Returkostnadene bæres av forbrukeren med mindre selgeren har misligholdt avtalen

eller selgeren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte varen
ikke var tilgjengelig. Vi anbefaler å sende retur med sporing.

I juli kan behandlingstid for returer være noe lengre enn normalt.

Sendes i retur til:

Zendesign AS
Adresse: Harestien 8. 1823 Knapstad
TLF: 69109933
Epost: post@zendesign.no

Zen design AS

  • Harestien 8
    1823 KNAPSTAD
    Org nr 913 873 394

Følg oss


NETTBUTIKKLEVERANDØR: SHOPPING NORGE AS

0
    0
    Handlekurv